مدیرعامل شرکت خدمات بیمهای بهین پوشش البرز از فراهم شدن زیرساختهای راهاندازی نخستین تلویزیون دیجیتال بیمه کشور در شیراز خبر داد و گفت: هدف از انجام این کار بهرهمندی از تجربه و دانش فعالان صنعت بیمه و آشنایی بیش از پیش هموطنان با حقوق خود و شناخت انواع محصولات بیمهای میباشد. فرزاد جهاندیده ضمن تبریک 13 آذر روز بیمه به تمام مدیران، همکاران، کارکنان، نمایندگان کارگزاران و فروشندگان
صنعت بیمه و آرزوی موفقیت برای آنها اظهارداشت: امیدوارم هر کدام از این عزیزان بتوانند گام مثبت و مؤثری را در راستای فرهنگسازی استفاده از خدمات بیمه و انتقال ریسکهای مردم به شرکتهای بیمه بردارند.
وی در گفت و گویی که به مناسبت روز بیمه انجام شد، به معرفی مجموعه متبوع خود پرداخت و گفت: شرکت بهین پوشش البرز یکی از شرکتها و نمایندگان حقوقی شرکت بیمه البرز است که فعالیت رسمی خود در قالب نمایندگی حقوقی را از سال 1396 آغاز کرده و در حال حاضر در «گِرِید یک» صنعت بیمه فعالیت دارد که بالاترین گریدی است که در این صنعت به یک شرکت خدمات بیمه ارائه میشود.
مدیرعامل شرکت خدمات بیمهای بهین پوشش البرز با بیان این که این شرکت دارای مجوز پرداخت خسارت در برخی رشتههای بیمهای است و مشتریان بنامی را در سطح کشور با خود همراه دارد اظهارداشت: خوشبختانه با جایگاهی که در سطح کشور به دست آورده ایم مجوز تأسیس 150 شعبه در سراسر کشور را داریم که تا کنون 8 شعبه راهاندازی شده و قطعاً تعداد شعب افزایش خواهد یافت.
جهاندیده در پاسخ به این که چه خدماتی توسط شرکت خدمات بیمه بهین پوشش البرز ارائه میشود؟ نیز ابرازداشت: ما در شرکت بیمه البرز مجوز صدور بیمه نامه برای تمام رشتههای بیمهای را داریم که از آن جمله میتوان به انواع بیمه رشتههای آتش سوزی اعم از مسکونی، انبار، صنعتی، غیرصنعتی، بیمه مسئولیت اعم از مسئولیت در قبال اشخاص ثالث، در قبال کارکنان شرکتهای بازرگانی، خدماتی و صنعتی، مسئولیت حرفهای پزشکان، پیراپزشکان، مهندسان ناظر، مهندسان مشاور، شرکتهای حمل و نقل و ... اشاره کرد.
وی با تأکید براین که ما در تمام رشتههای بیمههای بازرگانی قابلیت صدور بیمه نامه و ارائه خدمات را داریم، تصریح کرد: تنها جایی که ما با محدودیت مواجه هستیم در زمینه بیمههای پایه مثل تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه سلامت میباشد که امکان صدور بیمه نامه نداریم.
به گفته مدیرعامل شرکت خدمات بیمهای بهین پوشش البرز، این شرکت در زمینه انواع رشتههای بیمهای اعم از باربری ، داخلی، وارداتی، صادراتی، خودرو اعم از شخص ثالث و بدنه، عمر و حوادث انفرادی و گروهی، هواپیما، کشتی، بیمههای درمان تکمیلی و هر بیمه دیگری که در صنعت بیمه ایران از شورای عالی بیمه مجوز صدور داشته باشد میتواند صدور بیمه نامه داشته باشد. این فعال پر سابقه صنعت بیمه در پاسخ به این که مهم ترین مزیت رقابتی مجموعه شما نسبت به سایر مجموعههای مشابه در چه مواردی قابل عنوان است؟ نیز بیان داشت: ما جزء معدود شرکتهای بیمهای هستیم که خسارتها را خودمان پرداخت میکنیم. علاوه براین اعتماد بیمه گذاران به ما از دیگر سرمایههای ماست. خوشبختانه رابطه ما با بیمه گذاران بلند مدت است و سالهای سال است که این اعتماد بین مجموعه بهین پوشش البرز و بیمه گذاران ریشه دوانده و علی رغم همه رقابتهایی که در صنعت بیمه وجود دارد بازهم مشتریان ما به سراغ ما می آیند.
جهاندیده با بیان این که مهم ترین سرمایه این شرکت کارشناسان و نیروی انسانی خبره و بیمهگذاران آن هستند، اظهارداشت: مزیت دیگری که داریم به تعدد و تکثر شعب برمی گردد که در استانهای مختلف کشور فعالیت میکنیم و همین دسترسی مشتریان به ما را راحت تر کرده است. نکته مهم دیگر این است که پشتوانه ما شرکت بیمه البرز است.
به گفته وی، در حال حاضر افزون بر 28 شرکت در صنعت بیمه کشور فعال اند و بیمه البرز یکی از قدیمی ترین شرکتها با 64 سال سابقه کار است که از پشتوانه مالی بسیار قوی نیز برخوردار است. علاوه براین نیروی کارشناسی و بدنه تخصصی بسیار خوبی نیز دارد به طوری که در برخی رشتهها به قدری تخصصی و خوب فعالیت کرده که رهبری بازار را در اختیار گرفته است.
مدیرعامل شرکت خدمات بیمهای بهین پوشش البرز از دیگر مزیتهای رقابتی این شرکت را پایین بودن روند بروکراسی در پرداخت خسارت ها در شرکت بیمه البرز عنوان کرد و گفت: همه این ها کمک میکند که ما نسبت به رقبا و همکارانمان خدمات بهتری را به بیمه گذاران ارائه دهیم. جهاندیده در ادامه در پاسخ به
این که در مورد تعداد بیمه شدگان مجموعه بهین پوشش البرز نیز توضیحاتی را ارائه کنید، ابرازداشت: به لطف خدا و اعتمادی که برای مشتریان ایجاد کرده ایم در حال حاضر افزون بر 53 هزار مشتری ثابت داریم و امیدواریم که تعداد آنها تا یک سال آینده حداقل به بیش از 100 هزار بیمه شده برسد. وی با بیان این که اینها نشان دهنده لطف خداوند، پشتیبانی و خدمات مناسب و حمایت شرکت بیمه البرز می باشد اظهارداشت: ارائه خدمات مناسب توسط شرکت بهین پوشش البرز، تخصص و دلسوزی همکاران و ارتقاء کیفی سطح دانش و خدمات به حدی که بتواند نیاز مشتری را به موقع برطرف کند از دیگر ویژگی های این مجموعه می باشد.
این فعال پر سابقه صنعت بیمه در پاسخ به این که اخیراً اقداماتی همچون راه اندازی تلویزیون دیجیتال برای توسعه فرهنگ بیمه از سوی شما انجام شده است، کمی در مورد این اقدامات توضیح دهید، گفت: متأسفانه در کشور ما فرهنگسازی صنعت بیمه به نحو مطلوب انجام نشده و خیلی جای کار در این حوزه داریم تا جایی که ضرورت دارد که فعالان این صنعت که بیش از 190 هزار نماینده و کارگزار بیمه در سراسر کشور را شامل می شود اقدامات جدی تری را در این زمینه انجام دهند.جهاندیده در همین ارتباط گفت: به یاری پروردگار و بهره مندی از دانش همکاران متخصص توانستیم برای اولین بار نخستین شبکه تلویزیونی دیجیتال صنعت بیمه را کلید بزنیم و زیرساخت ها و ملزومات آن را آماده کنیم.
وی با بیان این که در حال اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح هستیم اظهارداشت: هدف از انجام این کار بهرهمندی از تجربه و دانش فعالان صنعت بیمه است. علاوه براین راه اندازی این تلویزیون دیجیتال میتواند مردم را نسبت به صنعت بیمه بیش از پیش آشنا کند و زمینه آشنایی آنها با حقوق خود و شناخت انواع محصولات بیمه ای را که نهایتاً باعث افزایش اعتماد عمومی می شود را فراهم نماید.
به گفته مدیرعامل شرکت خدمات بیمهای بهین پوشش البرز، زمانی که این شبکه تلویزیونی راهاندازی شود از بسیاری از فعالان و متخصصان و افراد موفق این صنعت دعوت می کنیم و از نقطه نظرات و دانش آنها برای آگاهسازی بیش از پیش مردم بهره میبریم. جهاندیده در ادامه گفت: علاوه براین یک تارنمای اینترنتی نیز برای کسانی که تمایل دارند عضو خانواده بهین پوشش البرز و سفیر فروش بیمه های مختلف آن -از جمله بیمه زندگی باشند- راه اندازی شده تا بتوانند از هر کجای جهان نسبت به فروش این بیمه نامه ها اقدام و ماهیانه کارمزد خود را دریافت نمایند.
وی با تأکید براین که این موضوع تأثیر به سزایی در کارآفرینی دارد و ما به یک محدوده جغرافیایی خاص محدود نمیشویم، تصریح کرد: این کار کمک می کند بستر مناسب برای کارآفرینی و اشتغال در سنین، مشاغل و تحصیلات مختلف فراهم شود. مدیرعامل شرکت خدمات بیمهای بهین پوشش البرز در پاسخ به این که در آستانه روز بیمه، آیا تعاریف و خدماتی که از سوی شرکت های بیمه ارائه میشود پاسخگوی نیازهای مردم و دیگر مصرف کنندگان این خدمات هست و اگر نیست فکر می کنید جای چه خدماتی خالی است؟ اظهارداشت: واقعیت این است که در حال حاضر خدماتی که در صنعت بیمه کشور ارائه می شود سال های سال است که ثابت مانده و به لحاظ کیفی وکمی تغییر محسوسی نکرده است. به گفته جهاندیده، یکی از مشکلات و دغدغه های فعالان صنعت بیمه این است که بیمه نامههای اختیاری چندان از سوی مردم مورد استقبال قرار نمی گیرد و شاید همین یکی از دلایلی باشد که شرکت های بیمه نسبت به ارائه محصولات و خدمات جدید تلاش قابل توجهی نکرده اند.
وی با اذعان براین که هنوز بسیاری از فعالیت های صنعت بیمه در کشور به صورت سنتی انجام میشود بیان داشت: هر چند طی هفته گذشته بیمه مرکزی مجوز عرضه 4 محصول بیمهای جدید را صادر کرد اما هنوز خیلی جای کار برای ارائه خدمات جدید وجود دارد.
وی با تأکید براین که امکان انجام فعالیت های جدید بیمه ای با صنایع مختلف وجود دارد، تصریح کرد: سال هاست که شرکت های بیمه محصولات جدید بیمه ای نداشته اند و حتی درارائه و معرفی محصولات موجود به مردم هم آن گونه که باید، موفق نبوده اند.جهاندیده در پایان گفت: بدون شک مردم از ما خدمات مناسب می خواهند و اگر بتوانیم جایگاهی ایجاد کنیم که همین بیمه نامه های فعلی هم به خوبی ارائه شود مطمئناً استقبال بیشتری می کنند و صرفاً به بیمه نامه های اجباری مثل بیمه شخص ثالث اکتفا نمی کنند.
صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریات بین المللی خبر : حسین واحدی پور
License owner & Editor in Chief: HosseinVahedipour Copyright © 2013 KHABAR International Publications Group. All rights reserved. |